Vėlus, ypatingai , Šestadienio vakaras :)

Konbanwa !

Nieko naujo nepasakysiu . :)

Tik, norėjau pasidalinti keliomis nuotraukomis. Aišku ne mano, o Anime :)
Tiesiog pagavau keletą... arba suradau keletą, iš savo ..."fondo"kelias...






O šita nuotrauka patiko dėl to kas pavaizduota joje. Ir žinoma kaip pavaizduota. Gražu .



Šita nuotrauka man patiko dėl merginos žvilgsnio. Kartais pagalvoju kad ir Juuri tokia būna. Bet aš ne dailininkė, tai... vienas velnias težino kas mano galvoje darosi. 


 p.S.
Šita nuotrauka buvau pasirinkusi kaip "Dievo Angelų " pagrindinės veikėjos Lauros/ Juuri  tinkamiausią variantą. Gaila, kad visa mano kūryba vyksta tik galvoje, mintyse. Ten nepiešiu kaip kas atrodo, arba.. tiesiog.. nemoku aprašyti. Galbūt dėl to.. neaprašiau veikėjų. Leidžiu skaitytojui pačiam įsivaizduoti kaip tas veikėjas pagal visas charakterio/ elgsenos savybes jų manymu atrodo. Nors dažniausias kūrinio variantas pagrindinė veikėja šviesiaplaukė blondinė (kadangi pati tokia esu) mėlynos akys (mano pilkšvai mėlynos, plius mėgstamiausia mano spalva mėlyna), o jos mylimasis tamsiaplaukis mėlynakis . (turbūt dėl to, nes tai vienas bent jau man gražesnių variantų, nors...jeigu apie animacijos veikėjus vyrus, tai yra visokių ir jie visi gražūs. Gal kada įdėsiu keletą variantų.. Nors mano kūrinyje "Dievo Angelai " Dylanas yra tamsiaplaukis, mėlynakis. ) .  Taip pat tokia kūryba yra sunki. Nes.. ilgą laiką t.y. apie mėnesį, pusę metų, įsivaizduoju vieną sceną.  O juk negaliu visko išberti.. ir palikti jus pamestus.  Galbūt dėl to sunku rašyti, nes galima sakyti tas kūrinys įaugęs man į kraują, mintis, sielą, širdį.  Sunku yra išsirinkti tinkamiausią variantą.
Ir tai stabdo mane ir gyvenime ir kaip rašytoja ir kaip žmogų.
Bėda, tiesa?
Bet mesti rašymo negaliu.
Nesinori..būti tik dulke...
Nepaisant to, kad... nelabai kas ir skaitys .Bet tai yra Tenshi fanfictionas. Paremtas tikrais išgyvenimais.  Susitaikykite,
mano kūryba nėra vaikams.

Ok.
Per daug įsijaučiau.
Labos visiems !


Išduosiu paslaptį.
Dievo Angelų 5 dalyje,  Deivė dažnai mėgsta gulėti plunksnų guolyje. Kaip nuotraukoje mergina žiedlapių krūvoje, taip ji plunksnose. Tik paliksiu jums spręsti, kas tai per veikėja :)


Gero likusio savaitgalio :) 

T.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis