2015 Spring is here!


Sveiki!!

Laukėm ar ne, pavasaris atėjo. Kodėl taip sakau? Na, žibučių radau, darželyje pasirodė pirmosios gėlės – pakalnutės ar kaip ten jos vadinasi snieguolės???? Aišku ir kitokie šedevrai, kurių pavadinimų nežinau. Tai galima sakyti 4/6 stadija įveikta.
Kelios nuotraukos iš mano ankstyvos kelionės.
Pasisekė tuo, kad einant namo pasirodė saulė, taip pritraukdama prie kačiukų mūsų mieląsias darbštuoles – bites ir kitokios šios rūšies kompaniones.
2015,04,25 1
2015,04,25

2015,04,25 22015,04,25  3
Ką dar galiu bepasakyti? Rytas buvo šaltas, tačiau kai ėjau namo saulė kepino. Graži diena, kurią pramiegojau. Fotosesijos pradžia ~7h ryto. Pabaigiau eidama namo ~ 11h ryto. Fotoaparatas išsikrovė tad teko nutraukti viską.
Gailiuosi tik vieno  - kad neturėjau kito. Ir kad neturiu žmogaus su kuriuo galėčiau paįvairinti savo nuotraukas. Ne vien tik one style selfinti tik veidą. Na, bet ką padarysi. Vadinkite mane drovia, juk ne visi gali save rodyti visą nors mano pasiteisinimas kitkas – našta slegianti jau nuo neatmenamų laikų.
Šie 2015 metai turėtų būti daug darbo metai.
Ne tik mano pomėgių darbuose – juk Ninastra yra mano pomėgiai, mano antroji “aš”. Iš tiesų nežinau ką reiškia Ninastra. Man žinomi dalykai yra melas, jei tikėsi būti kvailė, net jeigu … Myli tą, kurio nėra. Misija neįmanoma Plati šypsena Gyveni vardan mielų dalykų, tačiau bijau jog niekas nepripažins to. Tai atrodytų lyg mano visa veikla buvo tuščia, visą šį laiką praleidau veltui. Manau atsirastų kas tą ir taip pasakytų. Kodėl? Na man 22 (neužilgo) neturiu vaikino.. Pasenau ankščiau laiko ir nieko nepakeisiu. Galiu išsižadėti visko ką turiu, bet ar tai atneš man laimę? O gal liksiu prie suskeldusios geldos ir gailėsiuos jog priėmiau gyvenimą į savo širdį? Yra posakis tinkantis . “Kas nerizikuoja, tas negeria šampano”. Tiesa.
Bet tai tik turtingų žmonių mintis. Tų kurių kišenėse švilpauja pinigai. Šampanas, gėlės ir visa kita.
Pas mane ten tik vėjas. Gyveni nuo mėnesio iki mėnesio. Nemoku taupyti. Tai mano didelė bėda. Liūdna šypsena Neseniai pasvajojau kad savo sode norėčiau pasisodinti kelias Sakuras.  Jooooo… Kainuoja 280 Eurų. Pagalvokim mėnesio atlyginimas ~320 eurų. Gal ir išeitų, jei neturėčiau mokėti mokesčių už butą. Ta frazė, apie tai kad pasenau yra perkeltine prasme. Daugelis įsigyja būstą tada kai baigia Universitetus . Pas mane viskas atvirkščiai…  Todėl ir laikau save senute, nes viską patyriai ankščiau. Juk daugelis sako,  buvai priversta būti stipria, suaugusia ir t.t.
Na štai ir išdaviau apie save. Savo mažos  merginos mažą pasaulį. Smagu?
Ne.
Kas daugiau?
Turiu planų vasarai. Tačiau pirma reikia išgyventi iki tos vasaros man.
Liko mėnesis?
Greit mano gimtadienis. Norėčiau jį kaip nors atšvęsti, bet.. Nežinau kaip. Galbūt reiktų sau pasižadėti, jeigu išpildysiu tada prieš egzaminus išpildysiu savo norą. Kokį?
T_T
Kažkodėl labiausiai noriu susitvarkyti savo liečiamą telefoną prieš vasarą, kad nereiktų imti interneto ir pan. Aišku norisi ir darbą susirasti, nes bus išlaidų ne mano naudai. Norisi daug dalykų, bet viskas kainuoja. AK, tie nelemti pinigai.
Na pagyvensim pamatysime. Šypsena 
katinas
T.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis