Lia - dieviškasis balsas


Konbanwa! 


Nutariau pristatyti savo favoritę, japonų daininkę-- dainų kūrėją -  Lia. 

Kodėl pavadinau ją dieviškuoju balsu? Nes turiu tokį mažą norą. Kai mirsiu, noriu ne tų maldų,bet savo "Mirties grojaraščio" dainų, kurias pati einant laikui išsirinksiu . Kaip kiti nori kad juos išlydėtų linksmai, taip aš noriu savo gorjaraščio. O Lia's balsas man dieviškas, toks balsas, kurio norėčiau klausytis, kai ... viskas bus baigta. 




Pirmą kartą apie Lia sužinojau žiūrėdama Anime novelę - Air. Kadangi Lia dainavo atidarymo ir uždarymo dainas.  Daina "Tori no uta" ( liet.Paukščio daina) mane pakerėjo. Pritariau kad daina labai tinka prie pačio Anime. Tačiau laikui einant daina mane paveikė, tapdama ne tik mano hitu, bet ir vasaros melancholijos simboliu. 

Pati daininkė yra I've sound grupės narė. Dalyvavusi "Happy Hardcore"  dainavime, prodiusuojant keturis šio stiliaus albumus. Anime gerbėjai ją pažįsta iš Key's novelių :

Air - "Tori no uta", "Aozora" , "Farewell"
Tomoyo - "Light Colours", "Life is like a melody"
Bei kitų anime: 
Angel beats! - "My soul your beats". 
Kanon - "Last regrets"

Atliekamų dainų tipai - J-pop, techno,new age,trance.

Taip pat temines dainas RF Online ir Initial D 4th etape pagal Avex Trax. 
Moteris laisvai kalba anglų kalba. 

2010 metais, liepos 1 dieną, Lia paskelbė savo dienoraštyje, kad ji - ištekėjusi ir nėščia. Kiek vėliau, sausio31 d, jai gimė dukra. 

Oficiali svetainė :





Kokias jos dainas išverčiau neišduosiu, tačiau nepaisant to,kad mano domėjimasis Japonija ir Anime prasidėjo nuo kitokių dainu,o Lia atradau visai netikėtai.. Lia - mano favoritė! 


Gero vakaro. 
T.




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis