Rudens reziumė [papildytas]

Sveiki! 
Kaip visi žinome, vasara jau senai pasibaigė, o dabar jau ir rudens paskutinis mėnuo prasidės... Kaip ir viskas vėluota taip ir aš pati su savo naujienomis ir ne tik. 
Iš tiesų nors man patinka ruduo savo lapų spalvomis, kartais tomis rašymui labai tinkančiomis lietingomis dienomis, tačiau niekuomet nenufotografuoju to. Kodėl? Na dažniausiai, todėl kad kur beeičiau nesitikiu kažkokio gražaus vaizdo o ir...  kaip fotografe (kuri realiai aiškiai nesu) esu apleidusi viską. Kad ir kaip ten bebūtų, Rugsėjo pradžioje sugebėjau (valio man, ar ne? tiesiog beviltiška T-T-) pagauti rudens pradžią, kuri labiau būdinga Spaliui. Tai yra labai daug voratinklių :D





Iš tiesų labai daug voratinklių .... 😝
 Šioje nuotraukoje - miškas po kirtimo. Kadangi pas mane nuotraukų tvarkymas vyksta lėtai, nesu įkėlusi kas toliau darosi. (Žiauru 😱😱😱😱😱😱) 
 Džiaugiuosi, kad vis gi per žiemą išgyveno jurginai. Ankščiau buvau labai priešiškai nusistačiusi prieš šias daugiametes gėles. Dabar jos gelbėja mane kai norisi daugiamečių gėlių <3
Jeigu neklystu, šias gėles gavau iš kaimynės (labaai geros, ačiū jai 💗💗💗 ). Aukštos ir ilgai laikėsi.
 Šios gėlės pavadinimo nežinau, bet pravartu, kad gali susirinkti sėklas ir iš naujo pasisėti kitais metais 🙌. Gausiai ir ilgai žydi, gana aukštos gražiai atrodo.
Gaila, tačiau negaliu nufotografuoti taip, kad nesimatytu pašalinių objektų, kadangi yra iškirsto miško ir tik tarpais dar primena senus laikus. Šiaip nebloga diena būtų buvusi kokiam siaubo filmo kūrimui 😜

 Džiaugiuosi pagaliau užbaigusi redaguoti rudens nuotraukas.Atradau keletą gerų kadrų. Fliora  rytiniame pasivaikščiojime . Paskutinės dienos sode. :)
 Ir vėl voratinkliai.
 Ne veltui esu moteris. Negana nedidelio gėlyno, tai dar užsimaniau aplink šiltnamį. Viskas atsipirko. Netgi gavom komplimentų. (nors nuotrauka iš vieno kampo daryta)
 Tradiciškai gėlyne - gvazdikai. Šiemet jų  daug turėjom. Kai norisi užsodinti plotą - pirmas pasirinkimas.
 Šiais metais ir vėl auginau saulėgrąžas.
Kaip galėjau praleisti tokią puikią progą? Niekaip. 
 Tai tiek šiam kartui. Laukite tęsinio?

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis