Savaitgalio reziumė

Sveiki!


Hm.. turiu prisipažinti, jog savaitgalio tikslo nepasėkiau. Mano "buhalterija" liko kaip likusi. Damn :D
Šiandien turėjau daug tikslų, kadangi nevažiavau į sodą (lietus pylė) tai, turėjau daug ką pasidaryti. Na, esmėje piniginės turinys patuštėjo, tą bent įvykdžiau, tačiau kiek kitaip nei planavau vakar vakare. Apie ką aš? Na pripažinkime, jog daugelis merginų išleidžia didesnę dalį pinigų ant makiažo kitaip sakant GROŽIO. Na pas mane yra kitaip, kadangi didelę dalį pinigų be mokesčių ir maisto suvalgo mano technika (kompiuteris, spauzdintuvas, telefonas, fotoaparatas). Kadangi niekas nėra laikinas, tai taip gaunasi. Tačiau, vasara yra metas, kai mokesčiai mažesni, tai gali leisti sau nusipirkti ką nors. 
Vakar planavau, jog šiandien nusipirksiu naują tušą (kadangi senasis išdžiuvo) bei naujus šėšėlius, kadangi pastarieji naudojami nuo neatmenamų laikų. (Nemeluoju, nuo paauglystės turiu ir ...naudoju. Kai kas pasakytų jog gėda, pelėda. Bet aš perku dažniausiai brangius daiktus, todėl neketinu išmesti net po 3 mėn.) Bet.. Vienas punktas iš šiendienos darbų buvo mokesčiai. 
Patikėkit kol viską rašaisi, skaičiuojies,  gali kilti trečias pasaulinis karas. (Lora draskė mane ilgai, kol pagaliau išėjau). 
Taigi, nusipirkau tik nagų laką (bespalvį) ir sumokėjau mokesčius. (tai niekam neįdomu).   Dar vokų ir atvirlaiškių, taip kad okupuosiu postcrossingą :D Ne, ne. Kol galiu atrašysiu į laiškus, nes daugelis po to į studijas išlėks kaip Skaistė ir pataps žvaigžde, kurios atsakymo laukti ilgiau nei metus reikėjo :D
Turėčiau paminėti vieną dalyką, jog prieš visų uogienių virimą man buvo užėje  kaip mama sako "suaugo" ir viriau spurgas, 2 kartus. Žiūrim kas gavosi  :P


Pirmasis kartas

Antrasis kartas
Visiems patiko. Pirmu kartu spurgos mažos, nes nežinojau apie tai kad reikia įdėti "miltelių" jog kiltų. Antru kartu viskas gerai gavosi buvo skanios! 


Su Jamie svarstėme kaip aš galiu susilaikyti jos neerzinusi jeigu ji pati man tą daro. 
Neįmanoma, neprašykit. Kartais ji tokiu gražiu  "Happy Face" žiūri, jog negaliu atsilakyti. Na čia ne vienas iš tų "akimirkų", bet... 
  Ir pabaigai apie savo "šedevrą" kai buvau viena. Norėjau pagrąžinti mūsų balkoną, tai nupirkau gvaizdikus. :) Iš tiesų tokie nematytos spalvos, pilnaviduriai žiedai.  Gal atrodo nyku, kadangi jau savaitė kaip pasodinti, ir plius kelis negražius žiedus nuskabiau,mėginsiu kai daugiau pražys nufotografuoti. 

O čia mano šiandienos vakariene, nors geriausiai, jog būtų pusryčiai,bet juos pramiegojau. (Like Allways I Do.:P)
Trijų dribsnių kosė su trupučiu sviesto  bei mano virto vyšnių marmelado ir bananais.:) Buvo ir kanu ir sotu ! :P


OOO...pamiršau paminėti savo popietinė kavą. :D Vieną puodelį geriu visą dieną.  Ech... 

Tai va. Mano planai rytojui? Jeigu nelįs, varysiu ravėti. (Yey>?:D Seriously, no!) 


Ši daina labai labai mane veža. Galbūt jos dėka, parašyiu kitą skyrių Dievo Angelų. :P Bus matyti. :) 



Gero vakaro, mielieji! :) 




Komentarai

  1. Pirma, nu ką daryti, kai studijos galvą spaudžia, ir 24 valandas sėdi prie darbų, kurie vis tiek akių nedžiuginą. Ech..sunku :D.
    Mmmm spurgos, skaniai atrodo! :) Visada nusipirkdavau kokią vieną bent kartą, per savaitę :D. Nors paskui atpratau valgyti ir mitau tik obuoliais (studijos :D). Matau, gėles mėgsti, bet kas jų nemėgsta :D. Paįvairiną jos spalvomis niūrius namus :D. Ar niūrias palanges, o jeigu ne niūrios tai vis tiek jas papuošia :D.
    Beje šiandieną, bent jau pas mus gražus oras, nežinau, kaip pas tave, tad eisim ir mes daržų ravėt :D. Ech toks jau tas gyvenimas :D.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis