Po lietaus arba kaip išbraukti vieną punktą iš "Vasaros" sąrašo.




                  Vakar diena buvo tokia, normali,jeigu galima pasakyti apie dieną,kai lakstai lakstai ir tik vakare jauti jog nieko nebejauti :D Būna taip,ypač toms, kurios jau sukūrusios šeimas ir be visos rutinos turi padaryti dar šiokių tokių darbelių.Apie ką aš?  Na bent jau mama sako,jog negana to, kad kaip žmona, dirbi darbe turi parėjusi išvirti valgyti, sutvarkytis namus ir tt. Dar kur kokių daržovių marinavimas ir t.t.  Bet pradėkim viską nuo pradžios. 

                   Pirmiausiai, su mama išsimaudėme šaltame lietuje. Kiek šnekėjom,jog nėra lietaus, vėl viskas soduose nustojo augti ir štai tau, nuo Latvijos pusės atidundėjo dėdulė griaustinis. Spėjom iki parduotuvės nueiti. Kol "šopinomės" dėdulis parėkavo, tačiau keisčiausia, jog parduotuvėje nebuvo pirkti skėčių. Šiek tiek papiktino, nes juk praneše, jog penktadienis bus karščiausia diena ir štai tau tetulės gamtos akibrokštas - lietus. Faktas - jog neturėjome skėčio. O kadangi nežinia kiek tas lietus lys,su mama nutarėm eiti. Na, nelyjo kaip iš kibiro, tai nebuvom kiauriai šlapios. Bent vienas pliusas. O šiaip lietus buvo šaltas, nesidžiaugiau, bet einant mamai sakiau "čia vienas iš tų dalykų kuriuos turi padaryti vasarą". 

     Kai grįžome namo, lietus nustojo, saulė pradėjo šviesti, dangus vėl tapo mėlynas su baltais debesimis . Tiesiog ...gražu. 

Nebūčiau aš, jeigu nesugalvočiau kažko daryti. Nuvažiavau į sodą. Kadangi šiemet pavasarį nebuvo šalnos, tai valio turime vyšnių. Nuskyniau visas (galvosi apie 4l) ir grįžusi su Dansukker viriau uogienę bei marmeladą. Baigiau po 22h  vakaro.  Kadangi tečiui šiandien į darbą, dar po visko kepiau blynų su varške. Gaila neatėjo vakar į galva mintis nufotografuoti, bet mama ragavo sakė labai skanūs. Tik tetis nieko nepasakė, nei ačiū nei viso gero. Ech. . Tie vyrai iš kosmoso kritę... 

Visgi sunkus tas gyvenimas, po darbo dar tokius dalykus pasidaryti turbūt medalį kabinti reikia moterimis.  Neveltui taip ir svajoji kada vaikai užaugę ir pats pensijoje mėgaujiesi gyvenimu. Bent jau nuo mokyklos aš apie tą svajoju, tik gaila ilgai laukti.

Šiandienos rytas prasidėjo labai anksti - 6 h. Na daug kam įprastas laikas, bet kadangi man vasara, neprisiverčiu taip anksti keltis. Nebent būčiau visą naktį nemiegojusi. Išleidau tetį, kartu išvesdama ryžą (Lora) ir nuo tada nieko neveikiu. Na tiksliau mėginu, kuriu blogerio patvarkymo ypatumus ir panašiai. Tai užima daug laiko, bet nieko. Po truputį pasitvarkysiu :P 

Per praeitus metus prisipirkau knygų ir prisipažinsiu esu bloga mergaitė, kadangi neperskaičiau visų.

 Čia keletas : 

Ihara Saikaku - Penkios meilę pamilusios moterys
David Almond - Skeligas (seniai buvau nusižiūrėjusi pirkti)
Vaiva Grainytė - Pekino dienoraščiai (mama ne kartą siūlė, paskaitinėjau)
Alice Sebold - Numylėtieji kaulai (filmas labai įsiminė,kažin kaip knyga)
Rick Yancey - Penktoji banga
Veronica Roth - Lojalioji (kaltas 2 filmas. Po jo, negalėjau nesužinoti kaip viskas baigsis)
Asuka Fujimori - Mikrokosmas, arba Sagos teorema
Aurelijus Zyka - Japonijos spalvos ir skoniai (mama nupirko, kadangi žino jog esu apsėsta Japonijos ir viso kas su ja susiję.)
Danielle Trussoni - Angelologija ( Buvau vienu metu pasinešusi ant Angelų / Demonų. Na knyga fantastinė.... Žiūrėsim kaip gausis).


Pastaruoju metu labai daug naujų knygų išleista, man darosi koktu. Nes nebegali žmogus atsirinkti kokia knygą vertingesnę. Aišku turiu savo norų kaip perskaityti kaip "Chairlain Harris" seriją apie vampyrus, baigti "Lauren Kate" Puolusiųjų seriją ar "Becca Fitzpatrick" [Puolęs Angelas]. Aišku visos fantastinės, tačiau turiu ir kitokio žanro norimų. Labai patiko švedų kurtas filmas - Hipnotizuotojas. Tai, labai labai norėčiau nusipirkti Lars Kepler knygas. Nors nesu detektyvų gerbėja, bet šis bei "Mergina drakono tatuiruote" serija užkabino mane. Taigi, kai tik turėsiu atliekamų kapeikų, butinai pirksiu. 

Na o dabar svarstau apie ilgai lauktą pirkinį. Bet kadangi pinigėlių reikia viskam, tai manau teks palaukti. Arba bent iki rudens atsidėti po truputį ir... tada čiupti :D 

Prieš porą dienų draugių klausiau ar žino kas daro Sapnų gaudykles. Kadangi mano sapnai yra siaubo srities, tai galvojau ne pro šal. Juk jeigu žmogaus sau kartos kad yra sveikas, jis toks ir bus. (Pasamonės mistika). Ketvirtadienį nuėjau į turgų. Nusipirkau sūrio iš ūkininko, šiaip skanus. Man nebūna neskanių, tik va močiutė ar mama randa "skanu, neskanu". Matyt tikrai per jauna ir mano skonio receptoriai nėra ragavę "įvairovės". Vaikščiodama po sendaikčius radau va ką : 

Regis nuskilo man :) 

O šiandienos užduotis man - išsivalyti savo butą, t.y. visa mano"buhalterija". 
Tuo ir baigiu. 
Gero šeštadienio mielieji! 

Tenshi.

Komentarai

  1. Visgi, manau nuostabu laiką praleisti taip turiningai, kaip praleidi dabar :). Vis ką nusiperki, vis ką sumąstai :D. Ir neleidi gyvenimui užsistovėti vietoje, kad ir gal ir kitaip tau pačiai atrodo :). To negaliu žinoti :D.
    Džiaugiuosi, dėl sapnų gaudyklės atradimo :), tikiuosi ji sugaudys tuos juodus sapnus, ir ramiau miegosi.
    O vyšnios! Kaip pati norėčiau vyšnių :D. Bet tenka pasitenkinti mėlynėm, braškėm ir pan. :D.
    Vasara gražus metas, o kokia vasara be lietaus ;) man asmeniškai lietus gražus gamtos reiškinys :).
    Tai tiek :)
    Gero šeštadienio! ;P

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaiste - valio :D Aš vėl blogietė, jog priverčiau apsireikšti tave čia :D Manau reikia naudotis, jog tau atostogos ir gali laiką praleisti veltui kad ir čia :D
    Na, pas mus braškės iškepė, o iš šaknų kirminai valgė. Tai tiek tų braškių. :) Mėlynių neturiu, bet po vakar darbų dabar nenoriu virti jokios uogienės. :D
    Kavos neatsissakyčiau :P Lekiu darytis :) Ačiū už tavo brangujį komentarą :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ahoi. Smagu... Aš noriu tos gaudyklės :D Ar brangiai mokėjai?
    Lietus. Lietus yra gerai, smagu. Man tai patinka lietus :D
    Gal greit susimatysim :D galėsi parodyt tas knygas :D
    - Gaya

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis