Naujienos :

                     Dievo Angelai 


Sveiki visi !

Po ilgo laiko tarpo, padedant daugeliui skaitančiųjų šį mano kūrinį. 
Nutariau,kad reikėtu tęsti. 

Jau teko girdėti "Kodėl nutraukiau". 

Atsakau - tiesiog nėra laiko tam. Nors visa širdimi galvoju tik apie savo kūrinį

Jis ypatingas.

Skiriasi nuo kitų ne tik dėl to, kad yra ilgas. ( jei skaitėte aprašymą -  4 dalys), tačiau jį vienitelį užbaigsiu. ( bent jau planai nesikeičia dėl to). 

Ir, jis įpatingas, nes jam išleidau daug savo gyvenimo nutikimų. Jausmų ir panašiai. 

Kaip esu kai kam sakiusi- tai mano gyvenimo tarpo padarinys. Ir aš džiaugiuosi, jog jį pradėjau rašyti  ir kad nenutraukiau jo. 

Ir žinoma,ačiū, kad yra skaitančių jį. :) 



Taigi, dar teks jums palūkėti jo. Bet štai jums naujiena :



Jeigu seksite šitą tinklalapį ( kūrį specialiai ir sukūriau dėl jūsų ) tai pasinerti į Dievo Angelus galėsite nuo :

2013 metų Rugpjūčio  13! 

Tikiuosi nudžiuginau.

O dabar, pasakysiu tik tiek :


Pasistenkime dėl savęs ir savo gyvenimo! 

Do our best <Kaip ten sakoma :D >


Linkiu  gerų metų ir sakau :


Sayonara. 


Su meile,
Tenshi.


P.S. Skaiste mėgino pavaizduoti Juuri. (kaip matote iš paveikliukų, kurie yra Skaistės T. šedevrai. Ačiū jai už iliustravimą. ! ^-^


Klausimas, kuri Juuri yra geresnė - angeliukas ar demonė? 




Komentarai

  1. Šaunios naujienos, dėl tęsinio lauksiu :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sakai šaunios? džiugu. Lauki lauki :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš asmeniškai nematau skirtumo tarp angelo ir demono, na taip, sparnų kita spalva, tačiau kito skirtumo nėra. Demonai juk galingi, o ji atrodo paliegusi. O pagrinde paveiksliukai labai gražūs, aš taip nemoku piešti, tad pagarba Saistelei.

    aliss <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu kad prisijungei ;)
      Skrirtumas tarp angelo ir demono.
      Na taip iš esmės skritumo nėra. Bent kaip ir mūsų pasaulyje būdinga, kad demonai yra blogiečiai o angelai geri :D Tai vat.
      Ji atrodo paliegusi?
      Am.. Kuria prasme čia ? :D

      Panaikinti
  4. Netardyk xD Tiesiog iš paveiksliuko man taip atrodo.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis