2014-02-13 Farawell Song.

Ohayo! 


Kadangi nutariau čia parašyti ir savo kaip na dienoraštį (kas nėra keista, tik nelabai tinkama viešinti.). Tačiau, man kaip .. ech.. Kaip čia deramai pasakyti, gamtos ir gyvybės mylėtojai (myliu visus, išskyrus didžiausią plėšrūną - ŽMOGŲ), sumaniau, kad reikėtų man kai ką pranešti visiems. Nors tai kasdieninis dalykas ir dauguma mano kad toks gyvenimas arba kodėl ta kvailė apie tai galvoja ir pan.

Esmė tame, kad  mane paliko dar vienas augintinis. ( sakysit koks? ) 
Paprastas, kiemsargis šuo, vardu Sargis. 
Kvailas nėra toks jau juokingas ( kai kas jau juokėsi iš to), tiesiog ..jo paskirtis saugoti tuo metų buvusią  triušių bandą ir .. visus kitus. Taip pat ir mano mirusį senelį. (amžiną atilsį jam.)
Todėl spėju dėl to ir tapo jo toks vardas. 


Taigi. 
2014-02-13 diena yra ypatinga tuo, kad tądien jis (Sargis) manęs ne be sulaukė.
Tądien, Sargis iškeliavo į dausas. Arba kaip mokome mažus vaikus į geresnį pasaulį, kuriame nejaus skausmo ar kur jis bus laimingas. Arba kaip neseniai mama man sakė, jis iškeliavo pas senelį. 

Keista tai kad dar gruodžio mėnesį aš ir tėtis ėjome į mišką pasivaikščioti. Pusnys iki kelių. Bet jam buvo viskas gerai. Bet po to...

Veterinarė sakė kad .. jis apsinuodijo. 
Ir tikrai visą širdimi tikėjau kad ji išgyvens. 
Bet... 

Keista tik tai, kad tu metu kai jis mirė, nieko nejutau. 
Kaip visą laiką, manęs nebuvo šalia. 
Ir man to labiausiai gaila. 


Gyvenimas užknisa. . . 


Dabar neturiu nuotraukų jo. Yra tik senokai darytas ( praeitą savaitę maždaug) klipas iš jo nuotraukų. Nors norėčiau pakoreguoti. Bet.. Tebūnie dabar kaip yra. 


Komentarai

  1. ;(
    Užuojauta, dėl tokio mielo draugo ir augintinio netekties. Dėja, gyvūnai greitai palieka mus..ir to nepakeisim, kaip ir kiekvienos netekties. Tad svarbu džiaugtis tuo, kad jie buvo su mumis, galėjo pralinksminti ir paguosti, nes gyvūnai kartais labiau tai sugeba negu žmonės...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis