N-logija. Arba kaip prasidėjo viskas.


Sveiki!



Norėjau šiek tiek viską atnaujinti, tad tuo ir užsėmiau. Nepaisant to, kad vis mane limitai ir  kitokie reikalai spaudžia.
Žinau kartais per daug galvoju, tačiau nusprendžiau (tikiuosi šį kartą gautinai)  kokio velnio aš rašau tai… ko pati nenoriu, tačiau rašau  kad daugeliui sužavėti. ?!
Matyt esu kvailė per visą pilvą.
Kodėl?
Juk mėgstu žiaurumą. Ne fiziškai ar morališkai (morališkai juk patiriam kiekvieną dieną), bet kaip savo paaugliukės gyvenimo poveikį. Juk gyvename sudėtingame gyvenime ir … Niekas nežino ir net nesivargina pasidomėti kaip mums, mažiems sliekams sekasi gyventi . Todėl vieni esti blogesni, kiti uždaresni, na o aš..  Esu aš.
Nenoriu nieko įžeisti ar nuvilti, todėl matyt taikstausi su kitų nuomonėmis ir pasistengiu kad kitas skyrius būtų … geresnis. Nors pripažinkime tiesą, žmogus negali pakeisti savo prigimties. Tai neginčytina tiesa.  Net jeigu ir būna tokių kurie pasikeičia, tai LABAI RETAS.
Todėl, nusprendžiau pakoreguoti daug ką. Vardan taikos ir šventos ramybės (man).
Kadangi didelę įtaką turi tai, kad rašant skaitau komentarus (kas nėra blogai, tik kas po jų eina…blogai), nusprendžiau pasidalinti tik tada kai baigsiu rašyti .Galbūt ne tada kai baigsiu rašyti visą kūrinį, bet dalį. O jeigu labai norėsiu tai dalinsiuos tik tada kai pabaigsiu rašyti visą kūrinį. Nors patikėkite, teks laukti ilgai.
Ir.. nors mano kūryba turės amžiaus cenzūrą ( kas yra netinkamas YPAČ jauniems ) ir galbūt tai nebus labai efektinga. Nebent, Tenshi nebūtų Tenshi ir ko nors nesugalvotų.
Pagyvensime ir pamatysime.
Taip pat pasunkinau sau užduotį ir …pamaniau kad. .. Kai kurie mano kūriniai yra susiję. Ir kodėl gi man jų nesudėti į vieną? Žinoma,  dabar svarstau ar per 5 metus viską parašyčiau, bet neatmetu galimybės kad vis gi juos sudėsiu į vieną. Kadangi kai kuriuose kūriniuose yra veikėjai iš kitų kūrinių, kurių atsiradimą reiktų paaiškinti.
Tačiau tada pagalvoju kaip turėčiau visą epopėją pavadinti?
Aišku šis klausimas išsispręs negreitai, galbūt tada kai būsiu viską parašiusi ir išsprendusi.

Dabartiniai mano EPOPĖJOS svarstymai  yra tokie :

1.  (nieko dar nesu sugalvojusi, bet reiktų sukurti pradžią).
2. Mirusiųjų Sergėtoja (taip pat 2 dalis Alchemikė, kuri nėra niekur viešinta. )
3. Dangaus kovotojos : Mihao ( pirmasis  mano kūrinys, kurį prikeliu šiuo metu iš pelenų).
4. Dievo Angelai ( Sunku pasakyti kiek dalių bus.  Jums žinomos  2 dalys. Nors planuose yra žymiai daugiau. Tačiau viskas priklausys, kuo jis pasibaigs. )
5. Arkangelai: Rafaelis myli Ninastrą.
6. ? (galbūt bus reikalingas, galbūt ir ne. Priklausys nuo manęs ir aplinkybių.
Kaip matote yra keli kūriniai, kuriuos vieni žino, kiti ne. Nereikia  labai apie juos galvoti, jums, tačiau … Gaila kad kai kurie yra rašyti tikrai seniai prieš 5 metus.  Tai atgaminti labai sunku. Bet pasistengsiu. 

Taip pat manau užbaigsiu savo pradėtus ir neužbaigtus kūrinius, kurie yra atskirai :

1.  Sparnai ( kietiems žinomi kaip Wings.)
2. Vampyrų ašaros (Vampire Tears)

Ir pristatysiu jums naująjį, gyvenimiška kūrinį :
Mėlynoji Žydrynė.

Taip  pat viešinu gražiai sumaketuotą (kaip išeina)
XXX ~Be pavadinimo~
Pasidalinau savo planais.
Dabar belieka laukti.
Ir tikėtis geriausio .


Šiam kartui  tiek.
Ačiū už dėmesį .

Tenshi.

Komentarai

  1. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Įdomus sprendimas viska sudėti į viena. Na arba bent panašiai.
    Sudomino tai, kad yra negirdėtu kūrinių..nors ir sakai, kad nereikėtų apie juos galvoti, tai vis viena domina.
    Toliau manyčiau reikės tiesiog laukti..kol išaiškės ką sukursi iš visos kūrybos. Tad laukiu.

    Pasirašo: Nuolat užmirštanti ir į viena tašką bespoksnati Skaistė

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis