Apie viską ir kartu apie nieką ^-^ (II dalis)

Sveiki,  žmogeliukai ^-^ 

Baigiasi antrasis vasaros mėnuo. Vau, kaip greitai bėga laikas. Atrodo kiek čia neseniai ji prasidėjo, o štai jau ir ritasi į pabaigą... Širdyje taip gaila, kad pats gražiausias metų laikas taip greit praeina. Atrodo nei laiko neturėjau kada pasidžiaugti ar atlikti savo tikslus,  kuriuos tikrai labai norėjau išpildyti. Vienas iš jų yra savo kūrinio taisymas, kurį rašau labai ilgai. Tikiuosi, bent kai baigsis daržai, konservavimas tada, nors ir būsiu darboholike (dėl krūvio darbo) , vis gi rasiu laiko Dievo Angelams.  Kitas tikslas buvo visgi, per vasarą aplankyti senelio kapą  esantį Klaipėdos apskrityje.Ir pati net nežinau kodėl, bet labai noriu prie jūros, bet... (labai blogas  žodis,viską gadinantis) Yra kaip yra.

Mano  sodo darželyje.
Mano gražiosios tulpės <3 (visgi radau nuotrauką) .
 Šiemet bitučių ar tų drugelių, mano darytuose nuotraukose nerasite. Kodėl? Paprasčiausiai, mažai laisvo laiko, kad galėčiau tiesiog išeiti pasivaikščioti. Be to, ne visada mano fotoaparatas po ranka. :( 
Soduose, visi mane labai mėgsta vadinti ūkininke, nes atseit aš apie daug ką nusimanau (tikrai netiesa! ><"), tačiau šiemet pas mane ne tiek tų žydinčių gėlių kaip pvz praeitais metais, bet galiu pasidžiaugti, kad darželyje pasidaugino tulpės ( reikės paieškoti nuotraukos ). Pamenu kaip prieš kelis metus nusipirkau pakelį tulpių sodinukų, kokios pirmais metais varganos buvo,tačiau šiemet labai gražios tiek savo spalva, tiek iškarpytais žiedų lapais. Aišku, tulpės vyrauja darželyje anksti pavasarį, dar ankščiau grožėjausi spalvomis ( ne tiek kvapu) hiacintais. Praeitais metais prisipirkau svogūnėlių ir šiemet jeigu neklystu virš 25 turėjau. Tik reikia prisiminti dalyką, kad pirmais metais svogūnėliai nėra dideli (bent jau mano manymu), tad ir patys hiacintai nebus dideli. Galiu klysti, bet tais pačiais metais, kai pirkausi tulpes, nusipirkau ir hiacintų. Ir pvz iš  tiesų, pirmais metais labai vargani buvo. O šiais ( galbūt jau kokie 4 metai eina) jie didžiuliai.
Gal ir neatrodo daug. Orientyrui,tos dvi baltos ir rūžava yra senesnės.  Mėlynoms,  pirmieji metai. :)


Sena senelio gyvavimo metais pasodinta tulpė.
Ir dar ką paminėti norėjosi, sakykit ką norit,  bet  pavasaris be pienių žydinčios pievos - ne pavasaris. Nors mano tėtis eina iš proto, kad tik jos žolėje nežydėtų, man vis gi  tai vienas iš pavasario dalykų, kurie tiesiog neišvengiami ir net nesinorėtų kad dingtų. Nesakau kad ir pasiliktų amžiams :D Tiesiog kaip ir kiekvienas dalykas turi savo pradžią, pabaigą taip ir jos. Atėjo laikas, pražydo, ir nužydo :D

Turiu porą vėlesnių tulpių, vienos yra geltonos spalvos, kitos smulkios  raudonos.  tai palikimas tų  laikų, kai senelis buvo gyvas. :)






2017 metų sodas :)


Toliau kalbant apie sodą,viskas gyvuoja. Nieko įdomaus neauginu. :D
Meluoju, nors iš tiesų, tai ką bandau užsiauginti nėra egzotinės daržovės :D
Brokolis.
Paprasčiausiai mėgstu šaldytas daržoves, parduotuvėje dažnai būna brokoliai, žiediniai kopūstai, Briuseliai. Gaila, kad neturiu kas pasakytų pvz  brokolius kada imti žemėn :D  Tikiuosi bent su žiediniais kopūstais nebus tiek vargo sprendžiant imti jau ar ne  :D Šiandien mačiau turgelyje jau pardavinėja šviežius, mažas galvutes.Tikrai ne tokius didelius kaip parduotuvėse....
Žinių stoka, tad  klausimas gal tada geriau jie būna mažesni, negu jau pradedantys žydėti. Tarp kitko, brokolių mažai turiu,tik 5 vienetus. Žymiai daugiau Briuselių kopūstų ir žiedinių.Pirmi metai, pirmi blynai. Net jeigu derlius nebus labai didelis, kitais metai žinosiu geriau ką kaip daryti.
O daugiau sode auginu kaip ir įprasta pupelės (3 rūšių), burokėlius,morkas, svogūnus, bulves (3 rūšių), žalumynus, arbatžoles, pomidoru,  agurkus ir pan.



 Gyvenu mažame miestelyje, kuris vis gi modernizuojas. Žavu stebėti, kaip galiausiai mokykla sugalvoja tokį dalyką kaip dviračių  stovai (netgi po stogu) , kai aš ją lankiau tokio dalyko nebuvo. Taip,pat mieste įrengtas krepšinio ir dar kelios aikštės. Na,vis juda į kažkurią pusę. Galiausiai pastatyta estrada (  senjorams ir ne tik) tačiau, sėdimos vietos ant kalno, kurio kitoje  pusėje vandens telkinys.  Tikiuosi nebus daugiau nelaimių...




Vienas naktinių pasivaikščiojimų į sodą .

Kitas man patinkantis dalykas - naktis.   ( kas gi to nežino, tiesa? ) Nuotrauka kairėje šiek tiek pašviesinta. Tai kažkuris iš tų   naktinių  ėjimų  į sodą vardan to, kad kažką turėtumei. Ne,man nieko blogo neatsitiko. Prižadu daugiau to nebedaryti :) .










O dabar apie gerus dalykus :
Plius mano katės gavo užsiėmimą....:D
Naršydama FB (kartais ir aš ten būnu), komentaruose atradau tokią svetainę perkuknyga.lt kurioje mano  seniai norimos knygos  vos už 1 eurą. (Vau, tiesa?) tai vat leidau sau nusipirkti Charlaine Harris Sukės Stehaus knygų seriją ir kelias kitas.

Jeigu jau prakalbau apie tai ką pirkau.... Turiu pasigirti (nemėgstu to) pradėjau įgyvendinti savo tikslą (Nusipirkti Mangą) :
Kaip matot nuotraukoje Vampire Knight "Fleeting  Dreams". Pirkau iš  bookdepository.com (patariu pirkti, nereikia mokėti siuntimo, plius sklandžiai praeina muitinę). Kainos, atvirai tai kai kur kandžiojasi :D Bet pvz, gėris, kuris mane turėtų šioje arba kitos savaitės pradžioje pasiekti, man pigiau kainavo pre-order. (t.y. kažkas panašaus perki dar prieš  išleidimo datą...) man atsiėjo 8 eurai, o dabar už 9 su centais yra pirkti. O pačią mangą pirkti labiau apsimoka box-set (rinkiniai, kaip pas mus mėgstama ten 3 dalių rinkinys ar kažkas panašaus). Aišku, galima susirasti naudotas knygas, bet  labai daug žmonės prašo (kadangi užsienis) už siuntimą. Tai realiai labiau apsimoka pirkti naują ir nemokėti už siuntimą. Gaila, nėra viskas taip kaip pas mus, va knyga už 1 eurą arba kaip man praeitą kartą pavyko rasti už 2 eurus.

Daug kas žino ( gerai, gerai,seniau žinojo arba nežino visai :D), kad  Tenshi dievina Gackt. Bent  Amaya-chan tikrai žino tą.


Taip, taip. Gavau naujausią Gackt singlą Original Sin ~.  :P
Pirmasis šio atlikėjo diskas mano rankose,tikiuosi ne paskutinis:D Pakliuvo tikrai ne romantiškas variantas :DD Joa, maždaug buvau apšalus :DD  Galbūt ateityje pirksiu daugiau, nors mano pinigai tauposi lėtai. Bet noriu turėti savo rankose diską. :)





Pabaigai norisi vis gi nepraeiti ir palikti žymę... Manau daugelis žino Linkin Park ( taip taip,ir vėl)  roko grupę. Daugeliui tos dainos padėjo išvengti tragiškos lemties... Ir  man pačiai tos dainos visą paauglystę užėmė labai svarbią vietą. Jos padėjo man sunkiomis naktimis... kai tikrai nesinorėjo egzistuoti. Labai liūdna, kad toks žmogus, iškentęs daug visko, pasitraukė iš gyvenimo. Stiprybės artimiesiems, bei ramybės jo sielai <3

Strong music. Strong emotions. Strong group. Strong memories

 One More Light Live
Should've stayed, were there signs, I ignored?
Can I help you, not to hurt, anymore?
We saw brilliance, when the world, was asleep
There are things that we can have, but can't keep
[Chorus]
If they say
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
It flickers, flickers
Who cares when someone's time runs out?
If a moment is all we are
We're quicker, quicker
Who cares if one more light goes out?
Well I do
[Verse 2 ]
The reminder, pull the floor from your feet
Indication, one more trip that you need oh
And you're angry, and you should be, it's not fair
Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there
[Chorus]
If they say
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
It flickers, flickers
Who cares when someone's time runs out?
If a moment is all we are
We're quicker, quicker
Who cares if one more light goes out?
Well I do
[Instrumental + Bridge]
I do
[Chorus]
If they say
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
It flickers, flickers
Who cares when someone's time runs out?
If a moment is all we are
We're quicker, quicker
Who cares if one more light goes out?
Well I do



We all do. <3 

Likite stiprūs. Likite šviesomis kitiems. Galbūt ši diena pragaras, bet išauš rytojus ir viskas bus geriau. Tikėkite tuo.  

Su meile,
Tenshi. 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Sakuraco skanumynai iš japonijos < 3

Grožio peilis (2003 - 2010 m.)

Diana Wynne Jones - Keliaujanti Hauo Pilis